02. November 2011

"DANCING LEADER"

»Dancing leader – plesoči vodja?! V kakši povezavi, pa je ta možakar, z ekološko objektno higieno?«, se boste verjetno vprašali. Le preberite si ta članek in na koncu kliknite na povezavo ter si oglejte podnaslovljen video!

Objektna higiena je pojem, ki v širši javnosti ni prav zelo poznan. Poznan je v poslovnih krogih, pa še to pretežno med ljudmi, ki se ukvarjajo z rednim vzdrževanjem objektov - pa čeprav se objektna higiena tiče prav vseh nas.


Praktično vsi, ki delamo, se šolamo, zdravimo ali pa obiskujemo objekte in ustanove javnega značaja, smo uporabniki izdelkov in storitev objektne higiene. Zgradbe ki jih obiskujemo, so čiste in vzdrževane prav zaradi nas, saj so namenjene prav nam – obiskovalcem, zaposlenim, šolarjem in pacientom, nam, ki se ne spoznamo na objektno higieno kaj več - in toliko kot moramo - zaradi higiene, ki jo vzdržujemo v domačem stanovanju ali hiši.


Na trgu se zaradi vse večje okoljske (ekološke) ozaveščenosti potrošnikov, počasi pojavljajo izdelki za objektno higieno, ki so izdelani tako, da v proizvodnem procesu, logistiki, uporabi in odmetavanju v smeti, povzročajo kar najmanj vplivov na naše okolje. Končno!


Tisti, ki nam je mar za okolje in poleg tega profesionalno delujemo v panogi, kot dobavitelji izdelkov, izvajalci storitev in iskalci rešitev namenjenih profesionalni objektni higieni, se zavedamo bremena, ki ga prelagamo na okolje, v kolikor ne storimo odločnih korakov v smeri boljšega jutri.


Ko smo pričeli z uvajanjem novosti na tem področju, vse prevečkrat nismo bili razumljeni. Pričeli smo z dobavo resnično ekološkega higienskega papirja, ki ga že od leta 2001 dobavljamo slovenskim uporabnikom. To je bil higienski papir, ki je kot prvi v EU pridobil okoljski certifikat EU Ecolabel, kar takrat v Sloveniji uporabniki večinoma niso šteli kot pomembno. Večino so zanimala zgolj lastnosti kot: snežno bela barva, število slojev in čim nižja cena, ki jih na srečo, ta higienski papir tudi je imel. Šele v zadnjem letu, pa čeprav v obdobju gospodarske krize in splošnega zategovanja pasu, je uporabnikom postalo mar tudi za naše okolje, zato pred odločitvijo za nakup, vedno večkrat preverijo tudi ekološki aspekt izdelkov. Tega smo zelo veseli.


Na trgu se kupci kljub temu, seveda, še vedno vedejo ekonomično. Večina od nas se pri glavnini zasebnih nakupov obnaša kot:  »homo economicus«. Za gospodarske družbe in javne ustanove, ekonomično obnašanje velja še toliko bolj. Dandanes pa se, pri poslovanju gospodarskih subjektov, vse bolj uveljavlja tudi ekološko razmišljanje. Poleg stroškov in funkcionalnosti, je uporabnikom postala pomembna tudi ekologija. Vse več je takšnih okoljsko ozaveščenih podjetij. Ta podjetja investirajo tudi v ekologijo na področju objektne higiene. Pa ne le denarja, ampak tudi svoj čas, dobro voljo in trud, kar jim pravzaprav ne bi bilo potrebno. Najbolj zanimivo pri vsem tem pa je tudi to, ko se ponavadi izkaže, da prihranek ni samo okoljski - ampak tudi finančni. Za to je potrebno biti le dovolj pogumen, pa se hitro pridružiš okoljsko ozaveščenim in pogledaš »izven škatle« zastarelih in škodljivih predsodkov. Ekološko je bolj zdravo, prijetnejše, uglednejše in v primeru objektne higiene tudi cenejše, pa naj bodo to čistila s avtentičnim ekološkim certifikatom, higienski papir narejen iz Tetrapak embalaže pijač z avtentičnim ekološkim certifikatom, ali pa bio razgradljive vrečke za smeti.


Na tej povezavi si lahko ogledate, kako smo se počutili v začetku, ko smo se med prvimi šli ekologijo na področju objektne higiene, pa tudi to - kje utegnejo pristati tisti, ki se preveč obotavljajo – na robu plesišča.

Sledite nam

Kontakt

EKO INICIATIVA

T: 01 423 23 53

E: info@eko-iniciativa.si

Pridruži se Eko iniciativi
©2022, Vse pravice pridržane, EKO INICIATIVA   |   Pogoji uporabe
Produkcija:
Produkcija: BE-EL, GmbH